Mestský úrad v Pezinku funguje od 15. októbra v upravenom režime
Vzhľadom na mimoriadnu pandemickú situáciu pokračuje Mestský úrad Pezinok v preventívnych opatreniach s cieľom predísť šíreniu nákazy Covid-19. Úrad bude od štvrtka 15.októbra fungovať v upravenom režime. Platiť budú tieto sprísnené opatrenia:
- obmedzenie voľného pohybu návštev v budove Mestského úradu
- meranie telesnej teploty všetkým osobám, ktoré vstupujú do budovy mestského úradu
- povinnosť prekrytia horných dýchacích ciest tvárovým rúškom
- dodržiavanie bezpečnej povinnej vzdialenosti 2 metre počas čakania na vybavenie
- pri vstupe do budovy aplikovanie vstupujúcim osobám dezinfekcie na ruky
- každý klient dostane po vstupe do budovy lístok s poradovým číslom
Dovoľujem si upozorniť, že v prípade namerania telesnej teploty vyššej ako 37, 2°C občanovi alebo zamestnancovi, nebude umožnený vstup do budovy Mestského úradu. Dodržiavanie hygienických opatrení a regulovanie vstupu občanov do budovy Mestského úradu budú vykonávať príslušníci Mestskej polície Pezinok.
Ostatné pracoviská Mestského úradu
Ostatné pracoviská Mestského úradu budú poskytovať služby občanom najmä elektronicky (emailom) a telefonicky, pri neodkladných záležitostiach aj osobne po predchádzajúcej telefonickej dohode občana s pracovníkom príslušného oddelenia či referátu.
Zoznam emailových adries a telefónov na zamestnancov Mestského úradu je k dispozícii na webovej stránke mesta.
Vybavovanie občanov mimo úradných hodín
Občania nevyužívajúci elektronickú komunikáciu môžu mimo úradných hodín, kedy sa do budovy Mestského úradu nedostanú osobne, aj naďalej svoje žiadosti vložiť do obálky a obálku následne vhodia do označenej poštovej schránky, ktorá sa nachádza na pravej strane pred vstupom do úradu (vedľa schránky Mestskej polície Pezinok).
Poštová schránka je každý pracovný deň kontrolovaná pracovníkmi podateľne, ktorí následne žiadosť občana zaevidujú, postúpia na príslušné oddelenie alebo referát a občana následne telefonicky alebo emailom kontaktuje zodpovedný pracovník Mestského úradu.