Poštové služby po zrušení prevádzky v Móle
V súvislosti so zrušenou prevádzkou pošty v obchodnom centre Mólo sa začiatkom januára uskutočnilo stretnutie mesta so zástupcami Slovenskej pošty. Predmetom rokovania bola nová forma poskytovania poštových služieb pre obyvateľov Pezinka, tzv. PoštaPOINTOV v prevádzkach zmluvných partnerov.
V prvej fáze implementácie projektu pôjde o výdaj balíkov v prevádzke, ktorá bude zmluvným partnerom pošty. V súčasnosti pošta finalizuje testovanie technického zabezpečenia prevádzky a zároveň v krátkom čase zverejní verejnú výzvu, do ktorej sa budú môcť potenciálni partneri prihlásiť.
Doručovanie listových zásielok a balíkov je v súčasnosti zabezpečované bez zmien, rovnako zmeny nie sú ani v prípade vyplácania dôchodkov či iných sociálnych dávok. Okrem doručovania dôchodkov priamo domov pošta vychádza seniorom v ústrety aj tým, že nevyplatený dôchodok na požiadanie doručí opakovane v deň, keď bude dôchodca doma, alebo ho na požiadanie dôchodcu bezplatne dopošle na udanú adresu poštovým poukazom.
Obyvatelia mesta môžu využívať služby Pošty 1 na Holubyho ulici alebo aj služby poštového doručovateľa. K dispozícii je aj BalíkoBOX (Okružná 4783/1, pri LIDLi) dostupný 24 hodín a 7 dní v týždni. Okrem zriadenia novej formy poskytovania služieb – tzv. PoštaPOINTOV, pošta plánuje v roku 2023 inštaláciu ďalších dvoch balíkových zariadení.